Élményautó a javából: leleplezték a BMW M2 CS-t
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, azonban a 450 lóerős CS változat még izgalmasabb lett.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, azonban a 450 lóerős CS változat még izgalmasabb lett.
Középen elhelyezett 6 hengeres szívómotorral, alacsony tömeggel és nagy leszorítóerővel támad a kanyarvadászatra kihegyezett 718 GT4.
A különleges fényezés ez esetben olyan drága, hogy annak árából akár egy komplett autó kijönne.
A bajor gyártó egyik legkomolyabb vezetési élményt produkáló modelljét alapos izmosítókúrának vetették alá.
Az M2 Competition a valaha készült egyik legélvezetesebb BMW, mely az M4-ből érkezett motorral igen komoly produkciót ad elő.
Kompakt, könnyű és igen komoly teljesítményű ez a bajor sportautó, mely kizárólag hátul hajt.
A CLA most lencsevégre kapott prototípusán már alig van álcázófólia, vagyis nagyon közel vagyunk a hivatalos leleplezéshez.
Münchenben járva meglestük az M2 eddig készült legkeményebb verzióját, az M4 motorjával szerelt M2 Competitiont. Nagy teljesítmény kis tömeggel, hátsókerékhajtással és kéziváltóval kombinálva, kell ennél több?
Megérkezett az M2 eddig készült legkeményebb verziója, az M4 motorjával szerelt M2 Competition.
A CLA hamarosan teljesen meg fog újulni, a prototípusokat már javában tesztelik a közutakon.
Ez az új koncepcióautó a kőkemény benzinmotoros M2 és az űrhajószerű hibrid i8-as egyfajta izgalmas keveréke.
A sokak által egyszerűen csak a legjobb M-modellnek tartott bajor járgány most egy picit még jobb lett.
Hamarosan érkezik egy új BMW, mely újradefiniálhatja a vezetési élmény fogalmát.